ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

رفتن......

 

 

  با تمام دلبستگی هایم باید روزی بروم...  

 زمانی که چندی از  

 روزهای زندگیم را حتی در خواب هم نمی دیدم... 

 رفتن از جایی که در هوایش نفس کشیدم... عاشقش شدم ... و تمام  

 از دست داده هایم را به دست آوردم... 

 عاشق دلی شدم

 به نرمی و لطافت ابرها ...  

 ابری که وقتی می گویند دمی بارید... 

 وجود تشنه ام را لبریز می کرد..... 

  

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
گیلاس آبی 1389/04/06 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام.
خیلی زیبا بود دوست جون(:

گیلاس آبی 1389/04/06 ساعت 10:06 ب.ظ http://gilaseabie.blogfa.com/

"دو سه ساعت بیخیالی"
جهت دانلود این آهنگ بسیار زیبا از میلاد تهرانی به وبلاگ مراجعه کنید.

سلام گلم خوبی؟
چه عجب یادی از من کردی !
خیلی قشنگ بود
دل شاد باشی


سلام دوست عزیز [گل]


¸.•*´قصــرعشـــق`*•.¸ با متنی تحت عنوان " وفادار به عشق " به روز شد


منتظر حضور دل انگیزت هستم [گل]


دل شاد باشی [گل]

سلام مهربان همیشگی


قصرعشق با حرفهای کوتاهی از دل به روز شد


منتظر حضور پر مهرت هستم


دل شاد باشی


[گل] [گل] [گل]

1- عشق را چه رنگیست ؟!
2- دلم تنگ است !!
3- عشق یا نفرت ؟!

[گل] [گل] [گل]

دفتر دلم را ورق بزن
ببین که چگونه نام تو در هر صفحه تکرار شده ،
خطوط را یک به یک بنگر ...


.....................


[گل] * ســلام دوســــت من * [گل]


[گل] *•. .•*. قصـــرعشـق بــه روز شــــد .*•. .•* [گل]


[گل] * منتظـر حضـور پرمهـرت هستــم * [گل]


[گل] * شــاد باشــی * [گل]

سلام مهربان

[گل] *•. تولد 4 سالگی قصرعشق را جشن گرفتم همراه با دل نوشته ای دیگر
.•* [گل]

خوشحال می شم مثل همیشه مرا در این جشن همراهی کنی

منتظرت می مانم

๑♥๑♥๑♥๑ [گل] ๑♥๑♥๑♥๑ [گل] ๑♥๑♥๑♥๑

کاش می دانستی که تنهایی مرا در آغوش کشیده
و این دنیا ،
بی تو برایم ارزشمند نیست

๑♥๑♥๑♥๑ [گل] ๑♥๑♥๑♥๑ [گل] ๑♥๑♥๑♥๑

سلام دوست

[گل] *•. .•*. قصرعشق به روز شد .*•. .•* [گل]

منتظر حضور پرمهرت هستم

دل شاد باشی

.*•. .•* .*•. .•* .*•. .•* .*•. .•*

گاهی به آسمان نگاه کن
بزرگ میشوی
امتحان کن ...

.*•. .•* .*•. .•* .*•. .•* .*•. .•*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد