ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

فریاد ( مسعود فردمنش )

 

 

 از غم عشق چه می باید کرد

 

 به دمی, دیداری می توان راضی شد

 

به تمنای نگاهی می توان تشنه ی جانبازی شد

 

میتوان دل خوش کرد به کلامی که شنید

 

از دو خط نامه ی سرد می توان داغ شد و شعله کشید

 

از جهنم گذری کرد و گذشت به گذرگاه رسید

 

به گذرگاه تباهی به جنون و زعطش فریاد زد, فریاد زد

نظرات 8 + ارسال نظر
ایلیا 1388/10/15 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.ka-boos.blogfa.com

دیدار خانم سلام.
ممنون که به وبلاگم سر زدی وبلاگ شما بسیار زیباست در ضمن من شما رو لینک کردهام اگه مشکلی نداره شما هم من رو لینککنید.

بهاره--قصرعشق 1388/10/17 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام عزیز
از اینکه به قصرعشق سر زدی ممنونم
مطلبت هم خواندنی بود
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی [لبخند]

&.&.&

می دانم که از تو نوشتن برایم سودی ندارد

اما چه کنم که دست خودم نیست

چرا که این دل هر ثانیه بهانه ات را می گیرد و بی قرار است

&.&.&

به روزم و منتظرت
با متن عاشقانه ای دیگر ... [گل]

گیلاس آبی 1388/10/18 ساعت 09:10 ب.ظ http://gilaseabie.blogfa.com

عشقی که در یک نگاه...
وجودی را به آتش می کشد،
در نیم نگاه، به سردی قطب جنوب خواهد شد؛
طرح به طرح بر قلبم نقش بسته اید،
شهر به شهر سپاسگذارتان هستم!
...
وبلاگ بروز شد

شکمو 1388/10/19 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.setareyenoghreie.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام هنگامه جون
چطوری یا نه؟!!!
منم همینطور.
کم پیدای ؟!چه عجب اپیدی!!!
اپت خوگشل بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.
فعلا بابای

سلام دوست عزیزم

از اینکه تا به امروز همراه همیشگی من و متنهای عاشقانه ام بوده ای سپاسگزارم

جشن کوچکی در ¸.•ُ قصــرعشـــق ُ•.¸ بر پا شده

خوشحال میشم تو مهمان و من میزبانت باشم

منتظرم [لبخند]


* * * * *
* * * * * *
* * * * * * *
* * * * * * * *
* * * * * * * * *
* * * * * * * * * *

[گل] زمستان ، بهار وجود من [گل]

میثم 1388/10/28 ساعت 11:57 ق.ظ http://mezospher.blogsky.com/

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز.

سلام [بغل]من آپم اگر تونستی بیا

سلام[بغل]من آپم اگه تونستی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد