ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

خوشبختی(احسان خواجه امیری)

 

 

 

میخواستم بت بگم چقد پریشونم.  

 

دیدم خود خواهیه دیدم نمیتونم. 

 

تحمل میکنم بی تو به هر سختی. 

 

به شرطی که بفهمم شاد وخوشبخی. 

 

به شرطی بشنوم دنیات آرومه. 

 

که دوسش داری از چشمات معلومه. 

 

یکی اونجاس شبیه من. 

 

یه دیوونه که بیشتر ازخودم قدرتو میدونه. 

 

چیکار کردی که با قلبم بخاطر تو بیرحمم. 

 

تو میخندی چه شیرینه گذشتن... تازه میفهمم....تازه میفهمم

 

تو رو میخوام تموم زندگیم اینه. 

 

دارم میرم ته دیوونگیم اینه. 

 

نمیرسه به تو حتی صدای من. 

 

تو خوشبختی همین بسه برای من  

نظرات 9 + ارسال نظر
گیلاس آبی 1388/12/09 ساعت 10:34 ب.ظ http://gilaseabie.blogfa.com

سلام.خیلی قشنگ بود دوست جونم.از آهنگش هم خوشم میاد هر چند به پای خوندن رضا صادقی نمیرسهD:

سلام عزیز
خوندم و لذت بردم
مرسی ...


سلام دوست ...
[گل]میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) بر شما مبارک[گل]
قصرعشق باری دیگر به روز شد
منتظر حضور پر مهرتم ...

ُ•.¸ ُ•.¸ ُ•.¸ ُ•.¸ ¸.•ُ¸.•ُ¸.•ُ¸.•ُ

عشقت یک لحظه از خاطرم دور نمی شود

تمام افکار مرا در خویش غرق ساخته ای ، که دلم هیچگاه از یادت غافل نمی شود ....

ُ•.¸ ُ•.¸ ُ•.¸ ُ•.¸ ¸.•ُ¸.•ُ¸.•ُ¸.•ُ

گیلاس آبی 1388/12/16 ساعت 09:12 ب.ظ http://gilaseabie.blogfa.com

بحث تو خوبی و من بدم نیست و اینکه بین ما کی بهتره

عذاب وجدان دارم که هرشب وسط اس ام اس ها خوابم می بره!
...
این قسمتی از دست نوشته ی زیبای میلاد تهرانی عزیز هستش که باقیشو میتونی در پست جدید وبلاگ گیلاس آبی بخونی و از خوندنش لذت ببری

گیلاس آبی 1388/12/16 ساعت 10:00 ب.ظ http://gilaseabie.blogfa.com

بحث تو خوبی و من بدم نیست و اینکه بین ما کی بهتره

عذاب وجدان دارم که هرشب وسط اس ام اس ها خوابم می بره!
...
این قسمتی از دست نوشته ی زیبای میلاد تهرانی عزیز هستش که باقیشو میتونی در پست جدید وبلاگ گیلاس آبی بخونی و از خوندنش لذت ببری

2ope2op 1388/12/18 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام
عالیه دمت گرم.

2ope2op 1388/12/24 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام حرف نداره.

گیلاس آبی 1388/12/28 ساعت 03:23 ق.ظ http://gilaseabie.blogfa.com

من که طالع بینی نمی دانم
اما امیدوارم تمام حیوانات
دست به دست هم دهند
تا تقدیر امسالت...
بهتر از همیشه شود!!!
"میلاد تهرانی"
...
شما را به خواندن آخرین پست وبلاگ گیلاس آبی در سال 88 دعوت می کنم.

[ بدون نام ] 1388/12/29 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام.خوشحالم که بهم سرزدی .امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد