ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

غذای بی نمک.....

مادری یادش رفت به غذا نمک اضافه کند و آن را همانطور  

بی نمک سر سفره آورد. همه ی اعضای خانواده متوجه 

 بی نمکی غذا شدند.اما چیزی نگفتند. دختر خانواده گفت: 

 بهتر است این غذا را دور بریزیم چون که به درد نمی خورد !!!  

مادر با تعجب پرسید: مگر به یک دلیل کوچک غذا را باید دور  

بریزیم ؟؟؟!!! دختر خندید و گفت: پس چطور به یک دلیل کوچک 

 بارها به من گفته اید که من آدم به درد بخوری نیستم !!!

گیلاس آبی... ( مجموعه اشعار کوتاه )

تو را به دادگاه خواهم کشید...
شاید به حبس ابد محکوم شوی
جزییات جنایتت معلوم نسیت
اما،
اثر انگشتت را ...
روی قلبی شکسته یافته ام !!! 

 

 ******

 

همیشه درعجب بودم
که چرا
در
جاده عشق
پا به پایم نمی آمدی
حتی وقتی آهسته و
پیوسته می رفتم.
امروز
فهمیدم...
ریگی که درکفشت بود تو
را می آزرد!!! 

                                                         

                                                میلاد تهرانی