ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

ღღ♥ღღ عشق و نفرت ღღ♥ღღ

می نویسم" د ی د ا ر " تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار....

ّI♥U

 

تقدیم به عشق ها و آرزوها :

  

تقدیم به امیدی که به زودی نا امید می شود

  در شهر عشق به دنبال کسی می گشتم که به خاطر یافتنش جان دهم

   و برای از دست دادنش سیلی از اشک پر خون بریزم

      و تا آخرین قطره از خونم، برایش از دوست داشتن بگویم

          پس..........

     کسی را جز تو نیافتم

            پس بگذار آشکارا بگویم:

  دوستت دارم

به نام ستاره ی شب تاریکم

به نام ستاره ی شب تاریکم… 

 

یک شب خوب تو آسمون… 

یک ستاره چشمک زنون… 

خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون… 

ستاره ی قشنگی بود. 

آروم و ناز و مهربون… 

ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون… 

اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون… 

ماهه اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون… 

 ستاره رفت با رفتنش منم شدم بی هم زبون… 

 حالا شبا به یاد اون چشم میدوزم به آسمون...